Nyolc módszer, hogy egészségesebb legyen a kávézás

Utolsó módosítás:

Ha már koffeint iszunk, akkor tegyük jól. 8 extra tipp, hogy mivel dobhatod fel a kávézási élményt, hogy az a legegészségesebb legyen!

Ha előző nap sokáig dolgoztál, akkor reggel az az első, hogy benyomsz egy kávét még a reggeli meeting előtt? Aztán persze elfelejtesz reggelizni, de a második kávét ebéd után betolod, mert hát kell az. Meg a délutáni is, és néha még este is fogyasztod, néha vacsora helyett is. Ha te is sokszor váltod ki az étkezést egy jó erős feketével, akkor a következő tippek neked is szólnak!

1. Kerüld el a mesterséges édesítőszereket és a finomított cukrot

A kávé kis mennyiségben egészséges, és nem a koffeines ital okoz kárt a szervezetedben, hanem a cukor, amit beviszel vele. Egy közepes jeges karamelles macchiato 34 gramm cukrot tartalmaz. A többi ízesített szirupos löttyről nem beszélve. A cukor pedig elhízáshoz, cukorbetegséghez vezethet… Ha nem tudod cukor nélkül meginni a kávét, akkor használj steviát, vagy mézet.

2. Mindig a minőséget válaszd a mennyiség helyett!

A kávé minősége attól függően változhat, hogy a feldolgozás milyen módon történik, és hogy a kávébabot hogyan termesztik és pörkölik. A kávé tömeggyártása miatt sok mesterséges szert bevetnek azért, hogy a kávéfa gyorsabban nőjön, így a mennyiség a minőség rovására megy…

[maxbutton name=”goodstuff – kave”]