Hét dolog, amit ne tegyél lefekvés előtt, ha fogyni szeretnél…

Utolsó módosítás:

Fogyni szeretnél? Ha mégis hirtelen hízol, akkor valószínű, hogy az esti rutinodban kell keresni a bűnöst! Segítünk, hogy megtaláld! A hirtelen hízásnak sok oka lehet, de a kutatók szerint ajánlatos az esti szokásainkat átvizsgálni, mert sokszor ott bújik meg a bűnös.

Érdemes változtatni az életünkön, hiszen a túlsúly nem csak frusztrációt okoz, hanem számos egészségügyi következménye van. Légy egészségesebb, változtass néhány dolgon és inkább helyezd a súlypontokat az egészséges életmód felé.

1. Késő esti harapnivalók

Sokan nem étkeznek 18 óra után, állítólag ez egészségügyileg is rendben van, mert az jó, ha hagyjuk a gyomrunkat és a szervezetünket üresen egész éjjel, hiszen így kalóriát vesztünk és nem leszünk eltelítődve se. Utóbbi az alvást is elősegíti! A késő esti étkezés súlygyarapodáshoz vezethet, ami növeli a koleszterinszintet, az inzulinszintet és negatívan hat a hormon háztartásunkra.

2. Kávéivás este

A késő esti kávé nem csak az alvásritmusodat károsíthatja, de a kávéban található klorogénsav fogyasztása testsúlygyarapodáshoz vezet. Próbáld meg a kávét gyógynövényes teával, vagy meleg vízzel helyettesíteni, ha nehéz lemondanod erről a szeánszról…

[maxbutton name=”goodstuff – kave” url=’http://goodstuff.hu/2018/08/05/7-dolog-amit-ne-csinalj-lefekves-elott-ha-fogyni-szeretnel/’]